Gyakran ismételt kérdések | Balló Dekor falmatrica
A böngésző régebbi verziójú, frissítsen még ma.

Amennyiben nem kaptál visszaigazoló levelet, az azt jelenti, hogy hozzánk sem érkezett be a rendelésed. Ha biztos vagy benne, hogy nem írtad el az emailcímet, vedd fel kérlek velünk a kapcsolatot a +36 70 538 9626 számon!

Amennyiben a falmatrica hibákat tartalmaz (pl.: szakadt betű, hiányzó részlet) mindenképp vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy megoldjuk a problémát. Fontos, hogy ezt vásárlástól számított 14 napon belül megtedd!

A legjobb, ha kézbesítés után rögtön felhelyezed a kívánt felületre. 14 napig tárolhatod a falmatricát, 14nap után nem vállalunk felelősséget annak minőségével kapcsolatban. Ennyi idő után már előfordulhat, hogy a fólia alatti ragasztó réteg veszít tartósságából, így felhelyezésnél problémák merülhetnek fel.

Igen, nehezebb lehet a felragasztása, mint egy sima falfelületnél, de kivitelezhető. Olyan falmatricák esetén, amelyek túl vékony vonalakból állnak nem ajánljuk, de türelemmel azokat is fel lehet ragasztani fűrészporos tapétára is.

Webáruházunk nem vállal felelősséget az ilyen jellegű károkért. Mielőtt felhelyezed a falmatricát, mindenképp ellenőrizd egy „eldugott” falrészen egy kis darab levágott felhelyezőfóliával, hogy megfelelő-e a fal minősége. A falmatrica/felhelyezőfólia, csak azt a festéket/falat szedi le, aminek minősége kifogásolható, alapozása nem megfelelő, vagy nedves és elengedte a festék a fal felületét.

Jó minőségű fal esetében igen, erre a kérdésre is vonatkozik az előző kérdésben adott válaszunk. Szedtünk már le úgy falmatricákat az otthonunkban, hogy semmi nyoma nem maradt a falon. Az idő azonban meglátszódhat még a jó minőségű falaknál is a felületen, a falmatrica alatt világosabb, míg mellette „porosabb” lehet a fal. A leszedett falmatrica azonban kárba vész, összegyűrődik, elszakadhat a leszedés alatt.

2-4 nap a szállítási idő, a szállítás napján 8 és 18 óra között várható a csomag. Fontos, hogy olyan címet adj meg, ahol ezekben az órákban át tudja venni valaki a csomagot.

Ha az online fizetést választottad, előfordulhat, hogy nem érkezett még meg az utalásod, ezért nem készítettük el a rendelésed. Előfordulhat, hogy nem tudunk elérni telefonon, nem válaszolsz az esetleges emailünkre és kérdésünk van feléd. Ha már rendeltél, és nem vetted át a csomagod, akkor feketelistára kerültél, többet nem készítünk számodra falmatricát. Az is előfordulhat, hogy rossz szállítási címet adtál meg, illetve nem ér el a futár.